南国の花 大きく揺れる
...熱い風 追い越して
Recent Entries 
6th-May-2009 08:28 pm - Today's gaming adventures..
kouyaruten: (pic#145702)
I just got done playing Left 4 Dead again with my friends over on Steam. I swear, this game never gets old. Never. We did Dead Air on expert, but two of our teammates weren't very good. No worries though. Eventually we just gave up and then later on we got back together for some survivor mode. I love survivor mode. I'm still angry that my game decided to crash whenever I managed to get 15:00 on The Terminal. I'll have my revenge. >:|

Aside from L4D, I've also been playing more Plants vs. Zombies. Have I ever mentioned that I love this game? Because, I really love this game. XD

Towards the end of the 2nd level, you encounter Michael Jackson zombies, with their own background dancers. I shit you not. Well, the game actually calls them "dancing zombies" but who are they kidding. It's so Michael Jackson. Also, once you move to the backyard, where the swimming pool is, you meet the Ducky Zombies. Zombies that wear a yellow ducky pool toy. It's so adorable and awesome at the same time.

The zombie apocalypse couldn't come any sooner. :3
6th-May-2009 06:56 pm - :3
kouyaruten: (Default)

Sexy ue ue. ♥
6th-May-2009 11:51 am - Yay being productive?
kouyaruten: (pic#145688)
 Today I finally got around to finishing my portfolio, along with my resume. My teacher helped me form a proper email to send to companies, so I could apply for internships there. Not even 20 minutes after my first email was sent, I got an email back from ONEsite, saying that they're impressed with my understanding of web design, and asked how many hours I'd be willing to work, was I more familiar with coding or visual aspects of web design, etc etc.

I emailed them back about an hour ago, so now I'm just waiting to hear back from them again. I hope I can get an interview. :)
5th-May-2009 09:51 pm - Plants vs. Zombies...
kouyaruten: (pic#145689)
 ...is like the best game ever. If you're in to tower defense games. Seriously. I didn't think I'd give a shit about this game when I was reading about it on destructoid, despite how epically awesome the zombies are (there are zombies in football getups, wearing glasses while reading the newspaper, and pole-vaulting zombies. The list goes on). I downloaded the demo today after work and I just couldn't stop playing. I only just now managed to stop, after purchasing the full game of course. Haha.

Here is the music video, yes a music video XD for the game on youtube: http://www.youtube.com/watch?v=0N1_0SUGlDQ

I lol'd.

On a random note, I need to upload more icons. I have like 6 out of 75. Rofl.
2nd-May-2009 05:11 pm
kouyaruten: (pic#145702)
 I'm not entirely sure why, but ever since I've started watching LIFE, I've been fucking obsessed with Fukuda Saki. I even downloaded her album, rofl.

The boyfriend is bitching about going to Barnes and Noble. so bye. >:|
1st-May-2009 07:31 pm - New layout.....almost.
kouyaruten: (Default)
I've been working on my journal layout for the past hour or so. Got frustrated so I started over. It's not done, but I'm a lazy bastard, so I uploaded it anyways. Basically, what I'm trying to say is...I know it looks crappy, but I'll fix it when I feel like it. btw: it looks shit in IE. :p
1st-May-2009 10:41 am - Nachos. :b
kouyaruten: (pic#145689)
I had intended to slack off at school today to work on my dreamwidth layout, but it turns out I had to help my teacher and two other students sell nachos at school. Fun times. Plus, I got free nachos.

Pretty much no one was buying any, so we just sat in some chairs and chilled for about an hour. I got to play my DSi for a little bit. Couldn't get the wireless to work though...maybe my school's router isn't compatible. Whatev. :(

I need to finish my portfolio this weekend, but something tells me I'm going to get distracted. *cough*fixing up my dreamwidth*cough*videogames*cough*.
30th-Apr-2009 10:01 pm - First post.
kouyaruten: (Default)
This is my first post on my new journal. Woot. Good-bye, LJ!
This page was loaded Jul 27th 2017, 2:12 pm GMT.